2009-12-11
 23:35:02

film time? + design

Nej hörrni, nu ská jag tagga ner mitt humör, leta reda på en film hämta lite oboy som jag sa att jag skulle göra för typ 10 min? Och krypa ner i sängen. Är så himla trött idag, vet inte varför!

Men en liten sammanfattning av dagen :

Försov som vanligt och kom precis när Lucia tåget i skolan började.
Sen var det lucia pyssel jag och Lowa bara drog runt och kollade på alla andra.
Sen var det promenad till ringvägen typ?
Hm, då drog jag hem ganska rejält. Inte bra inte bra. Har redan skolkat så mycket. Men nu är ändå betygen satta så det spelar inte så stor roll!

Var inne på skolans hemsida nyss och hittade en bild från friidrotts dagen i höstas tror jag. Jag springer staffeten och minea står och skriker på mig? Puss på dig med vännen! :L
Självklart vill jag förlänga era liv också så jag slänger in bilden.
Sovgott



Juste, ni ser där det står mitt namn och sen är en tom ruta? Där ska en bild in sen så ni vet!


Powerofme - A new side of me ♥

allt bra idag?

kram<3



PUBLICERAT: 2009-12-12, 10:04:26 | URL: http://powerofme.blogg.se/
Minea

HAHAHAHAHA ååååååh vad fin! puss hjärtat



PUBLICERAT: 2009-12-13, 11:05:28 | URL: http://mminea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: