2009-12-20
 01:20:32

FULASTE BILDEN HAHA!

Vet att jag inte uppdaterat sen i typ onsdags? Men jag har inte orkat.
har inte hänt så mycket, har slutat skolan, jobbat, shoppat, tappat nyköpta kläder.
Yes lite sånt där random som folk kör!

i alla fall, idag så tog jag & bästavän två tåget till haninge, orkade inte åka längre än det, gick runt där i några timmat och jag har handlat som in i bomben, men jag tappade lite kläder, eller påsen med 2 nya linnen i. Hejdå 200 kr.. :(
Men efter det drog jag till min bästa syster, kollade på scary movie 2. HAHA. Skön film alltså.
Men nu ska jag nog slänga på en film här och sova. Känns att det behövs för jag är helt slut!
Slänger in världens FULASTE bild från idag. Skratta lagom mycket.




hittade ett par glasögon och var självklart tvungen att prova!


nyfiken lilen prick ;p

vart jobbar/har du jobbat? :D


Johanna K

Jag jobbade på ett ställa inne i farsta strand kommer inte ihåg vad det hette, men det var ingen stor butik/affär, vet inte vad jag ska svara eftersom jag själv inte vet. Haha.



PUBLICERAT: 2009-12-21, 11:24:02 | URL: http://jjuhana.blogg.

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: